Известие

Collapse
No announcement yet.

Новата Alfa Romeo Giulia - продължение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Абе, пичове, какви обиколки, какви времена, какви 700 коня? На кой му пука кой какво време е постигнал на северната дъга? Всичко са маркетингови трикове, имащи за цел всяка марка да поддържа ортодоксалните си фенове. 700 коня мотор, Боже мили! Дано отзад да предвидят и теглич, да може да закачиме плуга и да започваме дълбоката оран. Съвземете се, свалете розовите очила и излезте от нирваната най-накрая! Едно нещо е факт: броя на конските сили на един автомобил е правопорционален на времето, необходимо на пожарните екипи да разрежат ламарината при челен сблъсък с дърво или билборд.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • hate към алфа ... в алфа форум .. sad story
      Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
      Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

      Comment


      • Хм, BO нито писа да приеме искрените ми извинения, нито пък драсна два реда да отговори на въпростите ми... Малко съм разочарован, но не мога да кажа че съм особено изненадан

        Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
        ...Едно нещо е факт: броя на конските сили на един автомобил е правопорционален на времето, необходимо на пожарните екипи да разрежат ламарината при челен сблъсък с дърво или билборд...
        Виждал съм коли и по 60 конски сили, които да не могат да разрежат за да извадят пасажерите. Виждал съм и по 400 коня след три пъти през таван, 2-ма души да излизат от тях живи и здрави. Да не дава господ да проверяваме има ли корелационна зависимост между конските сили трудността на разрязване и изваждане, така че аз лично не бих ползвал като остроумна метафора подобни трагедии и то в защита на по-незначителни тези...

        Не съм сигурен, че разбрах за розовите очила и нирваната, щото не съм поет, но конските сили продават и това не е трик, просто маркетинг. Ако червената боя и ваденките с детелини продаваха, нямаше да я размъкват до на Ринга. За съжаление не продават и то се видя с последните модели. А целта на всички които работят в Алфа е да продадат шибаната кола. Ако за това са нужни конски сили, значи някой в Алфа е свалил розовите очила

        На теб и на мен не ни пука за рекорда на северната дъга. На някои потенциални купувачи също не им пука, най-вече на ортодоксалните.
        Но на голяма част от хората склонни да платят 70 000 евро за автомобил им пука дали ще те изпреварят по немския аутобан с най-бързия седан на Ринга, докато отиват с гаджето си на ски в Швейцария или ще те изпреварят с втория най-бърз. Ако искаш го наречи комплексарщина, ако искаш го наречи гъзария, ако искаш го наречи консуматорство - все там, това е което носи мангизите и плаща заплатите на хората, които разработват и произвеждат колата. Без тая комплексарщина няма манигизи, има само фалит. А феновете просто се радват, че благодарение на нуждите на маркетинга сега има такава кола и имат пълното и реално право да се радват, щото иначе всички коли на света щяха да са по 60 коня.
        Аз лично в цялата тая работа розови очила не виждам
        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

        Comment


        • Колега sm0k, нещо си се объркал за аутобаните в Германия. Не знам дали си се возил на германски аутобан, но ако си се возил сигурно ти е направило впечатление, че докато караш в предпоследна лява лента с 180-200 км/ч, в най-лявата те задминават расовите жребци от Маранело, все едно че си спрял. А и не само те, и Ламборгинита, и RS6-ци и много други. Който иска да е цар на пътя си купува супер спортен автомобил от ранга на Ferrari, Lamborghini и т.н. Който иска да се доближи до тях ще си купи Джулия, но пак ще го изпреварват, Джулията на фона на изброените марки е лоу кост гъзарско решение за ортодоксални алфисти. Дайте да бъдем реалисти и да видим какво се случва на практика, а не да се самозаблуждаваме от привързаността към Алфа Ромео. Хората с много пари никога няма да си купят Алфа Ромео, освен ако модела е от някоя ограничена серия, да кажем 200-300 броя и да си го колекционират. Това са фактите и не виждам защо някои ме упрекват, че видиш ли думите ми били hate.
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
            Колега sm0k, нещо си се объркал за аутобаните в Германия. Не знам дали си се возил на германски аутобан, но ако си се возил сигурно ти е направило впечатление, че докато караш в предпоследна лява лента с 180-200 км/ч, в най-лявата те задминават расовите жребци от Маранело, все едно че си спрял. А и не само те, и Ламборгинита, и RS6-ци и много други. Който иска да е цар на пътя си купува супер спортен автомобил от ранга на Ferrari, Lamborghini и т.н. Който иска да се доближи до тях ще си купи Джулия, но пак ще го изпреварват, Джулията на фона на изброените марки е лоу кост гъзарско решение за ортодоксални алфисти. Дайте да бъдем реалисти и да видим какво се случва на практика, а не да се самозаблуждаваме от привързаността към Алфа Ромео. Хората с много пари никога няма да си купят Алфа Ромео, освен ако модела е от някоя ограничена серия, да кажем 200-300 броя и да си го колекционират. Това са фактите и не виждам защо някои ме упрекват, че видиш ли думите ми били hate.

            Ако става на въпрос , че упрекването идва от мен , не си разбрал правилно , Предишния ми коментар е към колегата BO , по отношение че е изпълнен със съмнения относно потенциала на Giulia и постигнатите резултати от нея
            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

            Comment


            • То и с 20 годишна бангия, ако се набият едни 20-30к лв в нея може да постави в наистина конфузни ситуации пича с Ферарито и гаджето тръгнали към Мадона ди кампильо, Давос или Сейнт Мориц

              Ама честно да ви кажа предпочитам да се возя във ферари, а не в тунингован 500-600коньов 20-годишен варел с врати, па нека ме изпреварват
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • А тия дето си купуват Ферарита и Ламборгинита, сигурно ще си купят М-ка, а Джулията ще е ефтин кенеф. Тъй ли беше ?
                Само в тоя форум, има двама-трима идиота, дразнители, които си изсмукват тъпотиите из под ноктите, че за акъл няма мегдан.
                Драги ми смехурковци, как можахте да свържете Джулия с Ферари и Ламборгини ?!
                Gulia QV е пряк конкурент на C63 AMG, RS4, M3 да не кажа и М5. Като такъв за сега се справя отлично. Лесно може да си направите спрсвка. Влезте в Американските и Европейски форуми на Ауди, Бмв и Мерцедес и ще видите, че закостешите им фенове хвалят Джулията, ама какво да Ви се обеснява на вас. То няма смисъл. Нито ще си я купите нова, нито 4-5 годишна. Евентуално като стане на 12-13 години за 10к лв. И това само евентуално. Айде дерзайте форумни крале!
                Mercedes S320 W220
                Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                Comment


                • Драги ми Смехурко, или се правиш на неразбрал, за да има интрига, или в действителност не вдяваш за какво говоря.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • Той те разбра, ама какво общо има какви коли се движат в Германия в най-лявата лента с темата? Според малкият ми опит се движат ВСЯКАКВИ... изпреварвали са ме докато карам с 240+ и хората имат толерантност и търпение и уважение един към друг... без значение дали си с М3, Brabus или Панда...

                    Сега по темата.... В САЩ пускат Джулия QV за 70к $
                    За тези пари мисля, че реже през кръста конкуренцията...
                    Last edited by italfen; d.m.y г., 10:58.
                    Now: 156 2.5 V6 24V
                    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                    Comment


                    • E, "реже през пръсти евроконкуренцията".

                      Американската и японската конкуренция не я "реже през пръсти", защото са на почти същото ниво.

                      Отделен въпрос е, че аз никога не бих си купил "спортна" американска или японска кола.

                      Единственият японски спортен автомобил който донякъде ми харесва е Lexus LFA. Останалото по мое виждане не си струва.

                      Аз обаче съм малко странен -харесвам четириврати автомобили тип "седан" и избирам само такива дори когато става въпрос за спортни.По изключение купе и то само от супер автомобилите - ламбо и феро.
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                        E, "реже през пръсти евроконкуренцията".

                        Американската и японската конкуренция не я "реже през пръсти", защото са на почти същото ниво.

                        Отделен въпрос е, че аз никога не бих си купил "спортна" американска или японска кола.

                        Единственият японски спортен автомобил който донякъде ми харесва е Lexus LFA. Останалото по мое виждане не си струва.

                        Аз обаче съм малко странен -харесвам четириврати автомобили тип "седан" и избирам само такива дори когато става въпрос за спортни.По изключение купе и то само от супер автомобилите - ламбо и феро.

                        Да но за сравнение , лексуса е 450к евро а Алфата е около 70к .. Затова пак казвам че цена/качество и това което ти се предлага от автомобила е в десетката .
                        Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                        Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                          Колега sm0k, нещо си се объркал за аутобаните в Германия. Не знам дали си се возил на германски аутобан, но ако си се возил сигурно ти е направило впечатление, че докато караш в предпоследна лява лента с 180-200 км/ч, в най-лявата те задминават расовите жребци от Маранело, все едно че си спрял. А и не само те, и Ламборгинита, и RS6-ци и много други...
                          Не аз даже и на българска магистрала не съм се возил, само тука до село по второкласния от националната пътна мрежа и за тва нещо съм е объркал, но това кой къде се е возил няма особено значение
                          Излиза че, коли като М3, Ц-клас АМГ, М5 и други спортни седани не се продават сред баровците в Германия, а германските марки ги произвеждат вероятно само за да угодят на шейховете в Дубай.
                          Само не разбрах, по кой критерий комби с мощност от 560 конски сили (RS6) се нарежда до Фераритата и Ламборджинината в лявата лента, но пък M3-то, C63 AMG S-a и Джулия QV не са за там. Явно вече комбитата като форм-фактор, технологии и поведение са по-близо до двуместните суперспортни купета, отколкото до спортните седани

                          Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                          А тия дето си купуват Ферарита и Ламборгинита, сигурно ще си купят М-ка, а Джулията ще е ефтин кенеф. Тъй ли беше ?...Gulia QV е пряк конкурент на C63 AMG, RS4, M3 да не кажа и М5...
                          Ем не точно, както разбрахме тия дето ги изброяваш, че Джулията им е пряк конкурент също са евтини кенефи и никой платежоспособен в Европа не ги купува. Всички баровци скачат само на Ферари и Ламбо щото обичат да им тръска, да им бръмчи и като се качват в колата да ги сецва ишиаса, а полата на гаджето да й се вдига до ушите
                          Last edited by Sm0k; d.m.y г., 15:32.
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • В Германия масово се карат автомобили в ценови диапазон 15000-20000 евра. BMW M3, Mercedes C63 AMG и други подобни зверове много рядко могат да се видят по улиците. Можеш да ги видиш у Софето, управлявани от комплексари, които живеят под наем в гарсониера в Обеля 2, а колите са на лизинг и стават техни след последната вноска.

                            ---------- Post added at 16:05 ---------- Previous post was at 15:56 ----------

                            Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                            Само не разбрах, по кой критерий комби с мощност от 560 конски сили (RS6) се нарежда до Фераритата и Ламборджинината в лявата лента, но пък M3-то, C63 AMG S-a и Джулия QV не са за там. Явно вече комбитата като форм-фактор, технологии и поведение са по-близо до двуместните суперспортни купета, отколкото до спортните седани
                            По кой критерий... ами сещам се за един. Казва се MTM.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                              В Германия масово се карат автомобили в ценови диапазон 15000-20000 евра. BMW M3, Mercedes C63 AMG и други подобни зверове много рядко могат да се видят по улиците. Можеш да ги видиш у Софето, управлявани от комплексари, които живеят под наем в гарсониера в Обеля 2, а колите са на лизинг и стават техни след последната вноска.
                              Хахахаха, факт. В София е пълно с А8-ци и 7-ци, за F10-ки да не говорим, пък на запад дори Е60 си е сравнително екзотична да я видиш на пътя. Бях си наложил да ги броя сега като пътувах, за 2 сецмици видях около 11-12


                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                                Хм, BO нито писа да приеме искрените ми извинения, нито пък драсна два реда да отговори на въпростите ми... Малко съм разочарован, но не мога да кажа че съм особено изненадан
                                Спокойно бе, колега. Не всички висим пред компютрите по 24 часа. Явно нещо много на вътре си взел нещата и само чакаш поредната дума за заяждане.

                                Ето ти и отговорите:
                                1. Ако си чел информацията около Джулията и коментарите из Интернет пространството, то щеше да разбереш. Явно в идеята ти за самата идея Джулия, всичко негативно го пропускаш. Лошо няма. Просто чети всичко и добро, и лошо. И не, не се съгласявам, че една кола 700 коня ще даде по-добро време от Джулия. Точно за това време на Джулията може да се наобходими и 800 коня да речем. Я виж 3 позиции след Джулията коя кола се позиционира и ми кажи колко коня е. Не бе, просто ти следвам логиката.
                                2. Цитирах го, да. Това не ми пречи сега да кажа, че могат и да лъжат, естествено. Просто като отговор на ПР кампанията на ФЦА. Ето ония от ФЦА пуснаха някаква си Джулия, а ние след има няма месец вече имаме БМВ, което е с 10 секунди по-бързо. Отново чиста и проста ПР кампания. И то очевидна.

                                п.п. Започваш с мнението, дори задължението, че трябва да ти пиша, че ти приемам извиненията. Ми не, не ги приемам, щом искаш да ти пиша директно. Не, че това има значение, ама все пак нали търсиш отговор. Така, че директно да минем и не предложението направено от теб. Другите пъти може точно ти да се обръщаш към мен на Вие. Сам попита, като се надявам да си държиш на повдигнатата тема за в бъдеще.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X